חיסכון סולידי, הכירו את A.D.R, החברה ששינתה את עולם ההשקעות

 

אם תשאלו משקיע נבון מה החלום הכי גדול שלו, הוא ישיב לכם שהוא היה רוצה למצוא אפיק השקעה מעניינת וסולידית. הבעיה היא שהחלום הזה נחשב לרוב לקשה להשגה. השקעה מגיעה בדרך כלל עם סיכונים גבוהים. מי שמחפש השקעה סולידית, נדרש לוותר על האפשרות לתמורה פנטסטית ולהסתפק בתמורות צנועות.

זה בכל מקרה היה המצב עד לפני מספר שנים. אבל אז נכנסה לשוק חברת ההשקעות חברת א.ד.ר. יזמות ופיננסים ושינתה את המפה. ב- A.D.R, חברת השקעות המתמחה בהשקעה בפוליסות ביטוח חיים, מציעים למשקיעים חבילה מנצחת: גם השקעה סולידית, וגם סיכוים לקבלת דמי ביטוח בסוף תקופה מוסכמת.

השקעה סולידית עם פדיון ידוע מראש היא לא רק עניין למשקיעים מקצועיים. החלום של כל אב חרדי שמחתן ילדים הוא למצוא פתרון שיאפשר לו להשקיע מעט יחסית, ולהרוויח הרבה מבלי לסכן את הקרן. השאלה היחידה שצצה למשמע הבטחה כזו, היא האם מדובר במשהו רציני או במקסם שווא נוסף מהסוג שפוקד אותנו לעשרות ולמאות בשנים האחרונות.  בשאלה הזו נתקלים אנשי A.D.R השכם והערב, ובצדק. עולם ההשקעות כבר ידע בעבר עשרות יוזמות מבריקות שהסתיימו בפחי נפש. כמה מהיוזמות הללו התבססו על אותו תחום התמחות של A.D.R – השקעה בפוליסות ביטוח חיים. מי אמר שהפעם זה שונה?

 

צוות מקצועי מהארץ ומארה"ב

גולת הכותרת של אסטרטגיית ההשקעה של A.D.R היא ללא ספק שיטת האיתור והבחירה של הפוליסות, שנותנת סיכוי גבוה לרווחים גבוהים במיוחד. השיטה היא פרי שילוב מנצח בין צוות מקצועי בארה"ב לצוות מקצועי בישראל, שמעניק אופציה להשקעה בטוחה ותשואה גבוהה.

חברת א.ד.ר. כלכלה בטוחה בע"מ (A.D.R.) מוציאה פוליסות ביטוח לציבור רק אחרי שהפוליסה עברה בדיקה מקיפה ויסודית באמצעות חברת life settlements provider בארה"ב המתמחה בתחום, ואחרי בדיקה משפטית של משפטני החברה – משרד עוה"ד ג'וזף לייכטר בארה"ב ועו"ד משה רוט בישראל, המוודאים שאכן הפוליסה תקפה, מתקיימים בה כל התנאים המוצהרים, וכי היא בטוחה לקניה.

סוכני החברה בחו"ל מאתרים פוליסות ביטוח חיים ממבוטחים מבוגרים תושבי ארה"ב, שאינם יכולים להמשיך לשלם את הפרמיות החודשיות עבור הביטוח. הפסקת תשלום משמעותה איבוד ההשקעה רטרואקטיבית. הברירה היחידה שלהם היא למכור את הפוליסה לאדם או לגוף היכול לעמוד בתשלומי הפרמיה החודשית ובכך להציל את התשלומים שכבר הושקעו בפוליסה.

כשישבנו במשרדיה המהודרים של חברת A.D.R באחד ממגדלי המשרדים ברחוב כנפי נשרים בירושלים, לא יכולנו שלא להתרשם מתנופת העשייה המקצועית המלווה את פעילות החברה בדגש על תחום איתור וניתוח הפוליסות המוצעות למכירה. צוות המומחים של A.D.R, שמאחוריו עשרות שנות ניסיון מצטבר בתחום ביטוחי החיים, יודע לאתר בין מאות הצעות השקעה הזורמות אל שולחנו מדי חודש את הפוליסות בעלות הפוטנציאל המבטיח, ולפתוח במלאכת בדיקה דקדקנית של כל פוליסה כזו.

 

בדיקה ממוקדת

הבדיקה מתמקדת בפרטים המדויקים של המבוטח, הסיבות לכך שהוא מוציא למכירה את הפוליסה, מצבו הרפואי, תוחלת החיים שלו, ועוד פרטים רבים אחרים. במקביל, מתבצעת בדיקה משפטית מדוקדקת לכל פוליסה. פוליסות המגיעות ממדינות בארה"ב בהן מערכת החוקים מציבה סיכון אפשרי לשינוי עתידי שיפגע במשקיעים – יורדות במהירות מהשולחן. היועצים המשפטיים של החברה בודקים מול חברות הביטוח את כל התנאים והאותיות הקטנות, כדי למנוע הפתעות לא נעימות. רק פוליסות שעברו את כל שלבי הבחינה עוברות לשלב הבא בו הן הופכות למוצר השקעה המוצע למשקיעי החברה.

 

שקיפות מלאה

מה חושבים המשקיעים על חברת א.ד.ר. כלכלה בטוחה בע"מ (A.D.R.)? את התשובה לשאלה הזו אפשר ללמוד מכך שמאז החלה החברה לפעול שברו היקפי הפעילות שלה את הסטנדרטים המקובלים בתחום. מאות לקוחות הצטרפו לחברה. הרכב המשקיעים לו נחשפנו מורכב מצד אחד מאנשי עסקים בכירים ומבוססים הרוכשים את המספר המקסימלי של יחידות השקעה, ועד לאברכים ובעלי משפחות המחזיקים ביחידות השקעה בהתאם ליכולתם.

ב- A.D.R לא מסתפקים בקיים, וממשיכים כל העת בפיתוח אסטרטגיות השקעה חדשות שיאפשרו להציע למשקיעים מוצרים חדשים בעלי פוטנציאל גבוה. כשישבנו במשרדי החברה התבשרנו על עסקה 'טריה' במיוחד בה רכשה החברה במשולב שתי פוליסות של שני מבוטחים, במודל שמגדיל לאין ערוך את הסיכוי לצאת מהעסקה ברווח גבוה במיוחד.

"אחד מסודות ההצלחה שלנו הוא השקיפות המלאה שאנו מספקים למשקיעים", מסביר לנו ר' יהוידע שטרנהל בתום השיחה. "את הנתונים שהצגנו לך בשיחה אנו מציגים בפני כל משקיע שמתעניין בהשקעה בביטוחי חיים. אין אצלנו אותיות קטנות או מונחים מקצועיים לא מובנים. כל משקיע שיגיע לכאן או ייצור קשר עם אחד מנציגינו הפזורים בכל רחבי הארץ, יקבל את כל הנתונים ויוכל להתרשם מקרוב מהליווי המשפטי. אנו אומרים לאנשים: בואו תבדקו אותנו, ואחר כך תקבלו החלטה. אנו משוכנעים שאחרי שהם יבדקו אותנו לעומק הם יידעו לקבל את ההחלטה הנכונה".

כתב:  א. בן פורת.

התפרסם בעיתון המבשר, חג הסוכות, תשע"ה