איך מעריכים את שווי הפוליסה להשקעה?

שווי הפוליסה משתנה תוך התחשבות בתנאי הפוליסה, בתוחלת החיים ובמצב הבריאותי של המבוטח. לדוגמא: פוליסה של אדם מבוגר בשליש האחרון לחייו נחשבת להשקעה קצרת מועד. בעוד השקעה בפוליסה 'צעירה' נחשבת להשקעה ארוכת טווח.

מהן פוליסות בטוחות?

בשוק הפוליסות העולמי מוצעות פוליסות המחייבות השקעה לטווחים ארוכים במיוחד. לדוגמא: פוליסה של מבוטח צעיר תוצע לעיתים במחיר נמוך, אולם חשוב לזכור כי היא יכולה לחייב השקעה רציפה של 40 שנה (!) לכן, חברת ADR מציעה פוליסות ביטוח של אנשים מבוגרים, לאחר שנבדקו באמצעות חברה מקצועית כל תנאי התשלומים והובררו ככדאיים.

בנוסף, בשנים האחרונות התעוררו בשוק מקרי הונאה של 'פוליסות מבוימות' פוליסות שנבנו לשם מכירה והמידע הרפואי שנמסר בהן- שגוי ולעיתים אף רישום הפוליסות לא הופיע כחוק על שם המוטב, מה שהתברר כעסקת אוויר. כך גם חובה להיזהר מסוחרי הימורים המנסים להתעשר בקלות מהימורים על עתיד הפוליסות וטווח המימוש שלהן, וזאת עוד מבלי שנגענו בשאלת החישוב המקדים המדויק של משך ההשקעה בפוליסה עד לשלב המימוש, שמתבררת לפעמים כטעות חובבנית שנעשתה בידיים לא מקצועיות.

צוותי ADR בארץ ובחו"ל מיומנים באיתור פוליסות מהימנות. צוות הסוכנים האמריקני והישראלי שוקד על קבלת הפוליסות והן עוברות תהליך בדיקה קפדני של עורכי הדין שמלווים את החברה בארה"ב ובישראל.

חברת ADR גובה עבור שירותיה דמי טיפול ראשוני ודמי ניהול חודשי.