מוכרי פוליסות ביטוח חיים, הרוויחו פי ארבעה

פרופסור בביה"ס למנהל עסקים של לונדון:

"מוכרי פוליסות ביטוח חיים, הרוויחו פי ארבעה"

פרופסור נאראיאן נאיק, פרופ' למימון בבית הספר למנהל עסקים של לונדון, חקר בשנים האחרונות את המסחר האמריקאי הפופולרי בביטוחי חיים, וגילה כי מבוטחים שמכרו פוליסות ביטוח חיים, קיבלו יותר מפי ארבעה מהסכום שהיו מקבלים אילו היו פודים את השווי הכספי של הפוליסה מחברת הביטוח עצמה.

הנתון המדהים הזה נחשף במהלך נאום אותו נשא הפרופסור בבית הספר, בו חשף את תוצאות המחקר שהתבסס על בדיקה של יותר מ 9,000 פוליסות ביטוח חיים בהיקף כולל של 24 מיליארדי דולרים.

נתון זה מסביר, בין היתר, את הפופולאריות הגואה של המסחר בפוליסות השקעה בביטוחי חיים, שבשנים האחרונות אף הגיעה לישראל, באמצעות חברת א.ד.ר. כלכלה בטוחה בע"מ (A.D.R.), חברת ניהול משקיעים.

הייחודיות של פוליסת חסכון זו היא באפשרות הקמת קבוצת חברים שרוכשים ביחד פוליסה, וכך מתאפשרת גם חברות בסכום של כ-120 דולר לחודש בלבד, כאשר בסוף התקופה מקבל החבר בתוכנית סכום של כ-40,000 דולרים, בהתאם לפוליסה אותה רכש.

בשנים האחרונות הצטרפו בישראל מאות רבות לתוכניות חסכון אלו, למטרת חסכון לבר מצוה, חתונה, או כהשקעה סולידית כללית.

לפני תקופה קצרה סגרה חברת א.ד.ר. יזמות ופיננסים, בהצלחה  רבה קבוצה הרביעית, ובימים אלו נפתחת קבוצה חמישית.

ההצלחה וההצטרפות ההמונית והאמון הרב אותו מעניקים הלקוחות לחברה, נובעים מהעובדה שבתוכניות החסכון של חברת A.D.R.כל כספי החברים מועברים אך ורק לחשבון נאמנות  והוא זה אשר מעביר את התשלומים ישירות לחברת הביטוח, מה שמבטיח את מסלול ההעברות בצורה מוסדרת, שמורה ומוגנת, ואינה משאירה שום פתח ל'נפילות' ולבעיות כלשהן.

חברת א.ד.ר. כלכלה בטוחה בע"מ (A.D.R.), מתמקדת ברכישה קבוצתית של פוליסות ביטוחי חיים בארה"ב במקדם סיכון גבוה, כאשר הרוכשים נדרשים להשקיע לתקופת זמן קצרה יחסית, עד למימוש הפוליסה בפועל. החברה מציעה רכישה קבוצתית המעוניינים בתוכנית חיסכון סולידית.

כל פוליסה מתחלקת לכמאה יחידות, כאשר כל אדם יכול לרכוש עשר יחידות לכל היותר, בכדי שלא לחשוף את קבוצת המשקיעים למצב סיכון שבו אחד המשקיעים לא יכול לעמוד בתשלומי הפוליסה.

קבוצת חברי הפוליסה משלמים את הפוליסה עד פטירת המבוטח, או עד גיל 100 לכל היותר, גיל לא סביר כלל במצבו הבריאותי של המבוטח, אז כאמור, מקבל כל חבר את חלקו מחברת הביטוח, תשלום שעומד על כ-40,000 דולרים, בהתאם לפוליסה אותה רכש.

חברת א.ד.ר. כלכלה בטוחה בע"מ (A.D.R.) מוציאה פוליסות ביטוח לציבור רק אחרי שהפוליסה עברה בדיקה מקיפה ויסודית באמצעות חברת life settlements provider בארה"ב המתמחה בתחום זה, ואחרי בדיקה משפטית של משרד עוה"ד ג'וזף לייכטר בארה"ב ועו"ד משה רוט בישראל, המוודאים שאכן הפוליסה תקפה, מתקיימים בה כל התנאים המוצהרים, וכי היא בטוחה לקניה.

כניסתה של תוכנית חסכון זו לשוק הישראלי חוללה ללא ספק מהפכה משמעותית, כאשר לראשונה מוצעת ללקוחות תוכנית חיסכון סולידית ובטוחה שמתאימה גם לבעלי אפשרות כלכלית בינונית, ואשר תביא לחיתון ילדים בכבוד.

בימים אלו מצרפת החברה חברים נוספים לקבוצת רוכשי הפוליסה הרביעית, שלמעלה ממחצית היחידות בה כבר נמכרו. זה הזמן להצטרף לרבים שכבר עשו צעד חכם, ראו את המחר ועומדים לחתן את ילדיהם בכבוד!